Press & Public Affairs
Guido Roozekrans
Manager Press & Public Affairs
Telefoon: +31 (0)162 585 377
E-mail: publicrelations@lexus.nl
Lexus introduceert op de IAA Frankfurt Motor Show (14-23 september 2017) een radicaal andere manier van nieuws communiceren, die geheel in lijn is met de sterke pioniersgeest van het luxury lifestyle merk. Als gevolg hiervan is de gebruikelijke persconferentie verdwenen.
Lees verderLexus hanteert de hoogst mogelijke servicestandaarden, in de beste Japanse traditie – Omotenashi. Op de Duitse autobeurs komt dit tot uiting in een vernieuwende manier van communiceren met de media. Hierbij heeft Lexus zich eerst verdiept in de wensen van journalisten. Het resultaat is een persconferentie die op elk gewenst moment van de dag gevolgd kan worden door middel van augmented reality-technologie.
Lexus presenteert op zijn stand (Hall 8, stand A20) de vernieuwde CT 200h, NX 300h en de volledige nieuwe luxury limousine LS en high-performance coupé LC
Op de drukke persdagen van de show hoeven journalisten geen rekening meer te houden met het tijdstip van de Lexus persconferentie. In plaats daarvan kunnen zij zich op elk gewenst moment van de dag melden op de Lexus stand. Hier krijgen ze een augmented reality-bril overhandigd, de Microsoft HoloLens. Onder begeleiding van een Lexus gastheer of -vrouw maken ze vervolgens een rondleiding langs het Lexus nieuws, inclusief een toelichting van Alain Uyttenhoven, Head of Lexus Europe, en Lexus productmanagers door virtuele speakers.
De presentatie neemt ongeveer tien minuten in beslag en bevat verder 3D-animaties, video-content en informatiedisplays. Lexus presenteert op zijn stand (Hall 8, stand A20) de vernieuwde CT 200h, NX 300h en de volledige nieuwe luxury limousine LS en high-performance coupé LC.
Guido Roozekrans
Manager Press & Public Affairs
Telefoon: +31 (0)162 585 377
E-mail: publicrelations@lexus.nl