Louwman & Parqui kiest met Lexus voor Brand New Telly

Na een strategische oriëntatie en een creatieve pitch brengt Lexus haar communicatieactiviteiten vanaf 1 augustus onder bij Brand New Telly. Vanuit een oriëntatie- en selectietraject, onder begeleiding van marketingconsultant 3MO, is Brand New Telly gekozen. Brand New Telly gaat de merk- en productcampagnes voor Lexus in Nederland ontwikkelen.

Willem Verschuur, General Manager Marketing van Louwman & Parqui B.V.: ‘Brand New Telly heeft bewezen om in korte tijd het merk Lexus echt volledig te omarmen en zich helemaal in te leven. Ze hebben ons verrast met vernieuwende en scherpe creaties om Lexus in Nederland echt op de kaart te krijgen. We waren voor Lexus op zoek naar een onderscheidend en vernieuwend bureau dat ons kan verrassen met effectieve crossmediale campagnes. Wij kijken er naar uit om met het BNT Team aan de slag te gaan.’

Arthur Herpel, Head of Business Brand New Telly: ‘We zijn ontzettend trots dat Lexus ons het vertrouwen geeft om in de dynamische automarkt invulling te gaan geven aan dit prachtige merk. Samen met Lexus gaan we scherpe spijkers ontwikkelen. Dat gaan we niet alleen met klassieke advertising doen, maar juist vanuit verhalen waarmee we de doelgroep op een verrassende manier het unieke verhaal van Lexus gaan laten beleven.’