Lexus en Mark Ronson bundelen krachten in ‘Make Your Mark’: lanceringscampagne van nieuwe Lexus LC

Lexus en Mark Ronson bundelen krachten in ‘Make Your Mark’: lanceringscampagne van nieuwe Lexus LC

  • Lexus start creatieve samenwerking met beroemde en award winnende muziekproducent Mark Ronson voor lancering nieuwe Lexus LC
  • Campagne ‘Make Your Mark’ combineert sensationeel design met grensverleggende muziek
  • Perfect voorbeeld van Creating Amazing

Lexus start voor de lancering van de nieuwe topcoupé LC een bijzondere samenwerking met de internationaal gevierde muziekproducent Mark Ronson. In de campagne ‘Make Your Mark’ komt muziek van Mark Ronson samen met het sensationele design en indrukwekkende Craftsmanship van de nieuwe high-performance premium coupé van Lexus. Dat resulteert in een ongeëvenaarde invulling van Experience Amazing.

De campagne ‘Make Your Mark’ is een vervolg op de campagne ‘The Life RX’ met Hollywood-acteur Jude Law uit 2015 en benadrukt opnieuw de ambitie van Lexus op het gebied van Experience Amazing. Niet alleen met sensationele modellen als de nieuwe Lexus LC, maar ook op het gebied van muziek, kunst en technologie. Tijdens de campagne ‘Make Your Mark’ – die zes maanden duurt – genieten klanten en fans van verrassende content en unieke belevenissen.

Verfrissend en spannend

Over de samenwerking met Lexus zegt Mark Ronson het volgende: “Ik werk graag samen met partners die innovatief en uniek zijn. Toen Lexus mij met het concept voor de campagne benaderde en ik de LC zag, voelde dat verfrissend en spannend. Ik werd aangetrokken door het idee inspirerende muziek te gebruiken om hiermee een speciale ervaring rond de auto te creëren.”

“De Lexus LC symboliseert een nieuwe fase van Lexus, die gaat over het creëren van een grotere synergie tussen engineering en design”

Synergie tussen engineering en design

“De Lexus LC symboliseert een nieuwe fase van Lexus, die gaat over het creëren van een grotere synergie tussen engineering en design”, zegt Alain Uyttenhoven, Head of Lexus Europe. “Er is daardoor geen betere keuze dan samenwerken met Mark: een man die een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan de muziekindustrie door ongelofelijke optredens en samenwerkingen met andere artiesten.”

LC toonbeeld van Craftsmanship

De onderscheidende LC is een toonbeeld van Lexus’ Takumi en hun befaamde Craftsmanship. Deze ambachtslieden beschikken over een enorme drive voor verfijning en detaillering. Dat zie je terug in de Lexus LC. Het design mag op zijn zachtst gezegd sensationeel genoemd worden en is nagenoeg ongewijzigd ten opzichte van het studiemodel LF-LC. Zowel de LF-LC als de nieuwe Lexus LC zijn onderscheiden met een EyesOn Design Award.

Lexus LC 500 en LC 500h

De Lexus LC is vanaf augustus 2017 leverbaar en komt als LC 500 en LC 500h. De LC 500 is voorzien van een krachtige 5,0-liter V8-benzinemotor (351 kW/477 pk), terwijl de LC 500h is uitgerust met een Multi Stage Hybrid System, bestaande uit een 3,5-liter V6-benzinemotor, een krachtige elektromotor, een lithium-ion-accu. De geavanceerde Multi Stage transmissie komt overeenkomt met een 10-trapsautomaat. Dit systeem levert een gecombineerd vermogen van 264 kW/359 pk.

Aanmelden

Persberichten in uw inbox ontvangen?
Meld u direct aan!

Aanmelden

Press & Public Affairs

Guido Roozekrans
Manager Press & Public Affairs
Telefoon: +31 (0)162 585 377
E-mail: publicrelations@lexus.nl

Lees meer

Bekijk alles